donderdag 24 juni 2010

over een week zitten we in de woestijn....

Met deze woorden startte Milans dag vanmorgen. Ja, het aftellen is echt wel begonnen en niet alleen bij de kids. Ik ben naarstig aan het inpakken geslagen vandaag. Met dit mooie weer de hele dag binnen, is niets voor mij, maar binnenkort zullen we wel van het zonnetje kunnen genieten :-)Gelukkig dat het hier in Belgiƫ alvast ook wat opwarmt, want in de Grand Canyon waar we dus over een weekje zullen staan (ongelofelijk!) is het nu 32 graden. Met de weegschaal in de hand en de lintmeter (want we moeten ons strikt houden aan gewicht en afmetingen van de bagage) ben ik keuzes aan het maken die over een week misschien helemaal fout zijn of zelfs triviaal. Maar nu dus letterlijk wikken we wegen, want voor 5 inpakken voor 8 weken en voor verschillende klimaten is toch niet zo evident. En je kan natuurlijk eigenlijk niet meer meenemen dan voor een 14daagse in Frankrijk. Dus ik sus mezelf met de leuze dat de US het land van de commerce is en dat als we iets missen dit zeker kan aangekocht worden. En midden tussen al dat gehol, getwijfel, de was en de plas kreeg ook ik vakantiekriebels! Fanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten